Arcus Online
Frequently Asked Questions - Intrebari Puse Frecvent |
Ultima modificare: 14.11.2018
1. Inregistrare/ Inainte de concurs
2. Plata
3. La concurs
4. Generale
- Q1:Trebuie sa completez toate campurile?
R:
Da, este recomandat sa completezi toate campurile, totusi anumite campuri nu sunt necesare.
Daca ai uitat sa completezi un camp care este necesar atunci sistemul te anunta si nu poti sa finalizezi procesul de inregistrare. Campurile obligatorii de completat sunt marcate cu o steluta rosie imediat dupa denumirea campului.
Inapoi sus
- Q2:Ce pot sa fac daca am gresit la unul dintre campurile de completat?
R:
Te rog sa iei legatura cu organizatorul concursului si sa ceri modificare cat mai repede posibil!!!.
Acest lucru se poate face si inainte de concurs pana la tragerea primei sageti din concurs. Totusi, exista anumite concursuri unde Divizia si Categoria sunt foarte importante fiindca este vorba de clasificarea arcasilor si definirea momentului de tragere.
SA NU VA INSCRIETI DE DOUA ORI!
Inapoi sus
- Q3:Am gresit un camp, sa ma inscriu inca o data?
R:
Nu, nu asta este solutia. Sistemul va acorda un alt numar si automat ocupi doua (2) locuri. Conform mailului si a fisei primite se solicita ca daca ati gresit sa solicitati modificarea. Va rugam sa luati legatura cu Organizatorul si anuntati modificarea solicitata.
SA NU VA INSCRIETI DE DOUA ORI!!!
Inapoi sus
- Q4:Nu am respectat solicitarile de la sistem si m-am inscris de doua ori. Ce sa fac?
R:
Prima data intelege ce impact are acest fapt si de ce nu este bine. Ne dai o gramada de lucru si ocupi si doua (2) locuri. Te rog cat mai repede posibil sa iei legatura cu ArcusOnline sa rezolvam problema si sa te certam, ca altceva ce sa facem ….
Inapoi sus
- Q5:Nu am ales tara sau Am ales din greseala o alta tara (de ex. Zimbabwe) ce sa fac?
R:
Te rog sa iei legatura cu organizatorul concursului si sa ceri modificare cat mai repede posibil!!!.
Acest lucru se poate face si inainte de concurs pana la tragerea primei sageti din concurs.
Inapoi sus
- Q6:De ce trebuie sa aleg si tara?
R:
Este un camp solicitat de catre sistem. De aia.
Inapoi sus
- Q7:Nu se poate sa fie tot timpul tara Romania?
R:
Nu, nu se poate. Deocamdata sistemul asa merge si a fost implemantat lista tarilor din cauza concursurilor care depasesc limitele tarii.
Inapoi sus
- Q8:Am solicitat modificarea unui camp, dar inca nu s-a efectuat, ce sa fac?
R:
Obligatia este a persoanei care s-a inscris, pana la tragerea primei sageti. Nimeni altcineva nu poate solicita modificarea in numele tau.
Daca ai incercat prin mail, prin telefon si nu ai vazut modificarea in sistem, atunci ai obligatia ca in ziua concursului sa te prezinti la organizator si sa soliciti pe loc modificarea datelor.
Atentie! Acest lucru este posibil pana la tragerea primei sageti!
Inapoi sus
- Q9:Am solicitat modificarea unui camp sau a mai multor campuri, am nevoie de alta fisa de concurent?
R:
Nu e nevoie, totusi, pentru siguranta, poti sa soliciti o retrimitere a fisei de inscriere. (mai ales daca ai modificat categoria, atunci este posibil sa ai si alt tarif de concurent).
Inapoi sus
- Q10:Cand pot sa ma inregistrez la un concurs?
R:
Fiecare concurs are mai multe stari, si anume: Verde - Deschis pentru inregistrare, Albastru - Concurs in viitor, Galben - concurs terminat, iar Rosu - Concurs in Derulare. Poti sa te inregistrezi la un concurs cand este in starea de Verde - Deschis pentru inregistrare. La detaliile concursului poti sa vezi timpul cat sta la o anumita stare.
Inapoi sus
- Q11:Cum pot sa ma inregistrez la un concurs care este inchis deja pentru inregistrare?
R:
In teorie si in practica nu se mai poate. Totusi, recomandam sa iei legatura cu organizatorul de concurs, se poate intampla ca cineva renunta si atunci poate sa schimbe arcasul respectiv.
Inapoi sus
- Q12:Exista concursuri fara procedua de inregistrare. De ce?
R:
Nu toate concursurile se desfasoara pe platforma, dar totusi platforma incearca sa afiseze pe cele mai importante, pentru informare. Aceste concursuri sunt afisate numai pentru informare.
Inapoi sus
- Q13:M-am inscris dar nu sunt pe lista. De ce?
R:
Pe pagina de Participanti, verifica daca apare textul *Pe aceasta pagina sunt vizibili numai concurentii care au platit si/sau vor participa la concurs. Daca apare acest text, atunci te rugam sa faci plata si organizatorul te va activa sa fii vizibil numai dupa aceasta etapa. Aceasta optiune depinde de organizator.
Inapoi sus
- Q14:Ce se intampla dupa inregistrare?
R:
Sistemul trimite un mail cu un PDF (fisa ta de concurent) si datele aferente concursului. Te rugam sa le citesti. Verifica datele etc. Dupa aceste date vor fi pregatite fisele de scor, deci daca ai gresit atunci sa soliciti modificare in cat mai scurt timp posibil.
Inapoi sus
- Q15:Nu stiu exact ce divizie am, ce sa fac?
R:
Sa iei legatura cu organizatorul concursului dar inainte de asta sa te documentezi la clubul tau si/sau la federatia aferenta.
Inapoi sus
- Q16:Nu stiu exact ce categorie am, ce sa fac?
R:
Sa iei legatura cu organizatorul concursului dar inainte de asta sa te documentezi la clubul tau si/sau la federatia aferenta.
Inapoi sus
- Q17:Cand folosesc locatia concursului si de ce?
R:
Sunt concursuri care se desfasoara in mai multe locatii, iar atunci trebuie sa selectezi locatia aferenta. Un exemplu este cel din IFAA Online, la inceputul fiecarui an.
Inapoi sus
- Q18:Cine este responsabil pentru corectitudinea datelor inregistrate?
R:
Singura persoana care este responsabila pentru corectitudinea datelor introduse este cea care se inregistreaza.
Nici organizatorul, nici ArcusOnline nu poate sa fie tras la raspundere pentru greseala facuta de un concurent care se inregistreaza in sistem.
Inapoi sus
- Q19:Cine poate sa aduca modificare la datele inregistrate de un concurent?
R:
Modificare se va face numai si numai la cerere expresa a concurentului, nimeni altcineva nu poate sa faca acest lucru.
Modificarea va fi facuta de organizatorul concursului.
Inapoi sus
- Q20:Nu am primit mail de la ArcusOnline, ce sa fac?
R:
Verifica in folderul Spam, este posibil, daca adresa nu a mai fost folosita, sa fie marcata ca si Spam.
Daca ai primit si este acolo te rog sa marchez ca nu este Spam si din momentul asta nu mai apare in folderul respectiv.
Daca nu ai primit, atunci incearca o retrimitere de mail de inregistrare documentat la "Nu mai gasesc mailul trimis de ArcusOnline, ce sa fac?"
Inapoi sus
- Q21:Nu mai gasesc mailul trimis de ArcusOnline, ce sa fac?
R:
Sistemul permite re-trimitea mailului primit.
Pentru acest lucru va rugam sa vizitati pagina de inscriere, iar la lista de participanti pe partea dreapta aveti un buton de Retrimitere date. Aici trebuie sa completati ID-ul Dumnevoastra de concurent si mailul cu care v-ati inscris.
Inapoi sus
- Q22:Nu mai vreau sa vin la concurs? Ce trebuie sa fac?
R:
Indiferent de situatia in care esti (platit sau nu) imediat anunta pe Organizator.
Daca nu ai platit atunci sistemul automat considera ca ai renuntat la concurs, totusi este vorba de respect pentru colegi. Daca ai facut plata recomandam sa iei legatura cu Organizatorul. Decizia apartine Organizatorului.
Inapoi sus
- Q23:Cum se poate grupa/ordona lista de participanti?
R:
Aproape fiecare cap de tabel este o comanda de reordonare. Daca doresti sa ordonezi arcasii in functie de Divizie, atunci te rog sa dai click pe capul de tabel pe cuvantul Divizie. La fel si cu celelalte categorii.
Inapoi sus
- Q24:Am gresit la adresa de mail la inregistrare. Ce sa fac?
R:
Din pacate nici mailul automat nu o sa il primesti.
In acest caz te rugam sa iei legatura cu ArcusOnline cat mai repede posibil (pe system[at]arcusonline[punct]ro - inlocuieste valoare din paranteza impreuna cu paranteza cu valoare scrisa) . Impreuna o sa modificam adresa de mail si poti sa soliciti o Retrimitere cu adresa corecta.
Inapoi sus
- Q25:M-am inscris cu un nume de Club dar la centralizarea datelor sunt cu denumirea clubului anterior). De ce?
R:
Sunt anumite concursuri care fac parte din circuite (cum este Trofeul Carpatilor). Deocamdata centralizarea datelor merge in afara sistemului si necesita timp de prelucrare.
Conform regulamentului cu ce club ai intrat in concurs cu denumirea clubul respectiv trebuie sa treci prin toate etapele. In momentul centralizarii se ia in calcul denumirea clubului la primul concurs la care te-ai inscris.
(Observatie: situatia este facuta de ArcusOnline dar se poate prelua aceasta sarcina!:-)
Inapoi sus
- Q26:Ce cazare recomandati acolo?
R:
Habar nu avem. Organizatorul eventual poate sa recomande locatii de cazare acolo.
Inapoi sus
- Q27:Am platit dar inca nu a aparut pe lista? De ce?
R:
Procesarea informatiilor necesita timp. Organizatorul proceseaza platile periodic. Nu iti face griji!!.
Daca nu ai aparut ca si platitor (inca), asteapta.
Pentru siguranta poti sa aduci cu tine dovada platii la concurs.
Inapoi sus
- Q28:Pana cand pot sa platesc?
R:
De obicei inregistrarea pentru un concurs se deschide din timp, iar inchiderea inregistrarii se face cu cca. o (1) saptamana inainte de inceperea concursului. Normal ca Organizatorul trebuie sa se pregateasca cu tinte, fise etc. Plus este vorba si de respect pentru colegii tai concurenti, care tot din cauza aceasta "asteapta".
Recomandam sa platesti cat mai repede posibil, nu trage de timp.
Inapoi sus
- Q29:Unde trebuie sa platesc?
R:
In momentul inregistrarii sistemul trimite un mail la adres predefinita. In acest mail este clar prevazut modalitatea de plata. Te rugam sa respecti instructiunile prezentate acolo ca sa nu ai probleme ulterioare.
Inapoi sus
- Q30:Pot sa fiu eliminat daca nu am facut plata pana la termen?
R:
Da. Organizatorul va decide.
Inapoi sus
- Q31:Am platit intr-un alt cont bancar decat cel prevazut? Ce sa fac?
R:
In primul si in primul rand incearca sa fii atent.
Dupa ce ai observat, te rugam sa iei legatura cu organizatorului si rezolva problema cu el.
Inapoi sus
- Q32:Ce obligatii am inainte de a veni la un concurs?
R:
Sistemul trimite un mail cu un PDF (fisa ta de concurent). Te rugam sa o printezi, sa o citesti si sa semnezi acest document si sa il aduci cu tine in ziua concursului.
Inapoi sus
- Q33:Am tras intr-o divizie necorespunzatoare si/sau arcul meu nu corespunde. Ce sa fac?
R:
Nu mai trebuie sa faci nimic, dar este cel mai bine sa le clarifici acest lucru.
In schimb scorul tau este posibil sa fie anulat, dar acest lucru depinde de Organizator.
Inapoi sus
- Q34:Am "uitat" fisa de concurent? Ce sa fac?
R:
In primul rand, NU UITA!. Este vorba de responsabilizarea arcasului care se prezinta la concurs. In principiu depinde de organizator daca te accepta sau nu la concurs, dar in ziua concursului te rugam sa te prezinti la Organizator si sa soliciti rezolvarea problemei.
Inapoi sus
- Q35:Fisa de scor indica o alta divizie/categorie de cea anuntata?
R:
Fisele de scor sunt pregatite inainte de concurs cu cateva zile. Este posibil sa fie divergenta intre cea printata pe hartie si cea care este in sistem. Sistemul are prioritate tot timpul fata de hartie.
Inapoi sus
- Q36:Cand incepe concursul?
R:
Organizatorul va comunica momentul inceperii concursului, cel de pe ArcusOnline este informativ (ora), cand sistemul schimba starea concursului de la "In Viitor" la starea de "Concurs Live".
Inapoi sus
- Q37:Unde apare lista cu repartizarea tintelor?
R:
Obligatia ta este sa vii la un concurs, iar organizatorul are obligatia ca inainte de concurs sa fie alocate tintele. Timpul de alocare dureaza si este conditionat de participarea arcasilor. In cazul in care te-ai razgandit sau s-a intamplat ceva, recomandam sa iei legatura imediat cu Organizatorul.
Inapoi sus
- Q38:Cine este organizatorul unui concurs?
R:
Organizatorul este unitatea care apare sub denumirea de Organizator. ArcusOnline este o platforma care ajuta la derularea unui concurs in conditii bune. Astfel, daca ai intrebari, atunci adreseaza-le la Organizator si nu la ArcusOnline.
Inapoi sus
- Q39:Am gresit la adunare de scor. Ce sa fac?
R:
Conform regulamentului, daca ai semnat fisa, scorul este cel mai mic (scorul sau valoare scrisa pe hartie).
Nu se mai pot face modificari. In cazul in care se tin doua seturi, atunci se verifica setul de control, dar se va lua in considerare valoarea cea mai mica (daca este vorba de doua seturi de hartii) sau valoarea de pe hartie (daca este vorba de hartie si digital).
Verifica scorul inainte de a semna fisa de scor!.
Inapoi sus
- Q40:Sunt singur(a) in divizie/categorie. Ce sa fac?
R:
Concursul este concurs si in acest caz. Este mult mai bine sa ai concurenti dar nu este vina ta. Concentreaza-te la rezultatul tau.
Inapoi sus
- Q41:Nu am primit mail cu rezultat. De ce?
R:
Prima data conditia este sa participi si sa predai fisa de concurent. Sistemul nu trimite mail la persoane care nu se prezinta si/sau nu au rezultate.
In al doilea rand verifica te rog spam-ul, este posibil sa fi intrat acolo, mai ales daca ai cont pe gmail, yahoo si/sau majoritatea furnizorilor de servicii publice.
In al treilea rand poti sa iei legatura cu ArcusOnline pentru a putea depista problema.
Inapoi sus
- Q42:Primesc diploma sau medalie?
R:
Acest lucru depinde in totalitate de rezultatul tau si de regulamentul Organizatorului.
Inapoi sus
- Q43:"Asta" (si imi arata) este arcul meu, in ce divizie trag?
R:
Este obligatia arcasului sa se informeze legat de divizia si categoria in care trage. Pentru aceasta exista clubul local, Organizator si/sau Federatii la nivel national. Va rugam sa luati legatura cu ele, in nici un caz ArcusOnline nu va decide acest lucru.
Inapoi sus
- Q44:In ce fel de tinta trag?
R:
Fiecare concurs are regulamentul lui. Daca nu stii exact inainte de concurs, atunci poti sa te informezi la clubul tau si/sau la Organizatorul concursului. Nu ArcusOnline decide tintele.
Inapoi sus
- Q45:Nu ai cumva un patent?
R:
Nu, nu am.
Inapoi sus
- Q46:Nu am pix/instrument de scris. Ce sa fac?
R:
Normal ar fi bine sa ai la tine si un pix si/sau un instrument de scris. Nu este obligatia Organizatorului sa iti ofere ceva de scris. Daca totusi nu ai cere de la cineva.
Inapoi sus
- Q47:Nu am primit fisa de scor. Ce sa fac?
R:
Anunta organizatorul. Daca nu se va gasi fisa ta, atunci vei primi o fisa goala. Te rugam sa scrii codul tau de concurent pe aceasta fisa.
Inapoi sus
- Q48:Se tine scorul intr-unul, sau in doua exemplare?
R:
Regulamentele oficiale de obicei prevad dubla verificare (ori pe hartie, ori pe hartie si electronic).
Prioritate are tot timpul hartia. Depinde de Organizator daca solicita un singur set sau doua seturi (unul de control).
Inapoi sus
- Q49:De ce am/nu am barcode pe fisa de scor?
R:
Introducerea datelor merge extraordinar de rapid daca este folosit un cititor de cod de bara.
Pentru acest motiv a fost integrat in fisa ta de scor, te rugam sa nu scrii peste, nici macar o linie.
Inapoi sus
- Q50:Nu am semnat fisa? De ce sa semnez fisa?
R:
Fisa de scor este valabila daca este semnata de arcas si de persoana care tine scorul.
Este obligatia ta sa verifici si sa o semnezi.
Inapoi sus
- Q51:Unde sa pun fisele?
R:
Pe masa unde sunt si ceilalti.
Inapoi sus
- Q52:Ce este ArcusOnline?
R:
ArcusOnline este o platforma independenta si a fost conceputa pentru centralizarea si managementul concursurilor de tir cu arcul.
Inapoi sus
- Q53:Cat ma costa sistemul ArcusOnline?
R:
Sistemul este gratuit pentru orice eveniment. Nu se pot solicita bani pentru inregistrare pe platforma. Principiul este ca si derularea evenimentului sa se intample pe aceasta platforma.
Inapoi sus
- Q54:Se poate comunica cu cei care s-au inscris la un concurs?
R:
Da, sistemul permite trimiterea mailurilor in masa (mass mail) pentru informare legat de un concurs. Aceasta optiune aparsine organizatorului.
Inapoi sus
- Q55:Am alta problema, ce sa fac?
R:
Te rog sa iei legatura cu organizatorul concursului pentru a discuta problema.
Inapoi sus
- Q56:Unde gasesc regulamentele?
R:
Regulamentele se gasesc la linkul precizat de organizator la afisarea concursului. Totusi exista anumite concursuri care se desfasoara conform unui standard (FITA, IFAA), aici regulamentul este cel prevazut de aceste institutii.
Inapoi sus
- Q57:Sa trimit mail si/sau sa vorbesc pe telefon cu Organizatorul?
R:
Indiferent de modalitatea de comunicare, raspunderea este a ta pentru modificarile solicitate si/sau informatiile schimbate.
Verifica si fii sigur ca au fost solutionate solicitarile cerute.
Mailul este un sistem de comunicare asincron si este posibil sa nu ajunga la destinatie, telefonul este un mijloc de comunicare sincron/direct, dar nu ramane urma dupa convorbire. Indiferent de sistemul de comunicare, noi va sfatuim sa comunicati problemele, nevoile, observatiile etc. in scopul solutionarii lor.
Inapoi sus
- Q58:Divizie si categorie. Ce sunt astea?
R:
Exista o foarte mare confuzie si in limbile straine referitor la acest aspect. Totusi, pentru a putea sa fie clarificat mai bine, exista Divizia - care defineste tipul de arc cu care trag, iar Categoria - este intervalul de varsta in care trag. Combinatia de Categoria-Sex-Divizie (de ex: Adult-Male-FreeStyleRecurve = AMFSR) este tot o divizie/categorie. Din pacate nu exista notiune diferita pentru fiecare.
Inapoi sus
- Q59:Ce este FAQ?
R:
FAQ inseamna Frequently Asked Question - FAQ [EN] si inseamna Intrebari Puse Frecvent - IPF [RO] sau Gyakran Ismetelt Kerdesek - GYIK [HU]
Inapoi sus
- Q60:Va fi tradus FAQ si pe alte limbi?
R:
Nu, deocamdata nu avem intentia. In momentul de fata strangem numai lista.
In viitor va fi mai mult ca sigur.
Inapoi sus
- Q61:Cum pot sa aleg o alta limba si ce impact are?
R:
Sistemul este multilanguage, dar apare numai lista limbilor traduse. In viitor o sa apare si alte limbi. Sistemul traduce in limba aleasa de tine inclusiv mailul pe care le primesti si PDF-ul atasat.
In schimb mailul dupa concurs va fi trimisa numai in limba aleasa de Organizator (de obicei limba romana).
Inapoi sus
- Q62:De ce este asa integrat acest FAQ?
R:
Chiar daca este imposibil de crezut acest fisier este conceput si facut 100% in Microsoft Excel. Deocamdata scopul este informarea si strangerea intrebarilor frecventa, dar in viitor va fi integrat in baza de date.
Inapoi sus
- Q63:S-a schimbat logoul din mijloc. De ce?
R:
Din cand in cand mai actualizam logo-ul din mijloc. In versiunea viitoare se va programa si poate sa afiseze logo-ul entitatii (acolo o sa fie entiate, club, arcas si personal - in ordinea asta)
Inapoi sus
- Q64:Cat de frecvent se schimba/updateaza acest fisier?
R:
Ori de cate ori este nevoie.
Inapoi sus
©2018 by erpos® inc. All rights reserved. Arcus is a trademark of Erpos® inc.